Workshop Customer journey

Strategische benadering door inzicht in de klantreis

Weet jij eigenlijk hoe jouw klant in contact is gekomen met het door jouw aangeboden product of dienst? En de relatie met je bestaande klanten, is die wel sterk genoeg? Wij denken namelijk van niet. De customer journey, of op z’n Nederlands: de klantreis, is een prachtig fenomeen die antwoord kan geven op bovenstaande vragen. Het in kaart brengen van de fasen die jouw (potentiële) klant doorloopt, biedt jouw bedrijf nieuwe inzichten. In de workshop Customer Journey leer je de basistheorie en stappen we in de voetsporen van jouw klant. Tijd om je koffers te pakken en op klantreis te gaan!

Voor wie

Wil jij klantgerichter aan de slag kunnen en ben je op zoek naar inspiratie? Dan is deze workshop Customer journey uitermate geschikt voor jou, je collega’s en eigenlijk ieder ander die te maken heeft met klanten.

Inschrijven workshop Customer journey

    10
    5 oktober
    19:30 - 22:00
    Kantoor Wefabric, Sneek
    €99