Cybercrime: je bent dit woord vast al vaker tegengekomen. Wat is het nu eigenlijk en wat kun je hiertegen doen? Het internet is haast niet meer weg te denken anno 2018.
Wat is ephemeral marketing en wat kun je ermee?
Ephemeral marketing is een term die steeds vaker gebruikt wordt. Alleen wat is ephemeral marketing precies? Tijd om wat meer te vertellen over dit interessante onderwerp, want waarom gebruiken wij deze marketing term?
Ken je het gevoel? Je wilt iets leuks op Facebook of Instagram plaatsen, maar je hebt geen leuke afbeelding. Je weet dat een grafische weergave nu eenmaal meer aandacht trekt. Daarom is het belangrijk om bij de verschillende soorten content een visual te plaatsen!
Battle of WordPress: standaard plug-ins vs. eigen modules
Iedereen die iets van WordPress weet zal ongetwijfeld weten wat plug-ins zijn. Maar…, wat zijn nu de voor- en nadelen van plug-ins? En waarom vinden wij dat je beter eigen modules kunt gebruiken? Onze webdeveloper Nathan vertelt je er alles over!
Wij zijn jarig! Win een marketingpakket t.w.v. €300
Hiep, hiep, hoeraaa! Wij zijn jarig! Zonder cadeautjes geen échte verjaardag. Daarom geven wij een marketingpakket ter waarde van €300 cadeau! Ken jij of heb jij zelf een bedrijf die daar dankbaar gebruik van maakt? Laat het ons weten!
Eenvoudiger shoppen vanuit Instagram met product tagging
Voor veel bedrijven is Instagram hét middel om traffic te genereren naar de website of producten onder de aandacht te brengen. Eerder was het al mogelijk om een duidelijke call-to-action toe te voegen. Nu komt Instagram met een nieuwe tool voor de online retailers: product tagging! Hoe je dit realiseert vertellen we je in dit artikel.
300.000 uploads per dag, 80.000 uur en 24 TB aan data. Waar hebben we het over? Videocontent! Maar liefst 74% van al het internetverkeer is video. De vraag is: waarom richten bedrijven zich steeds meer op videocontent? Simpel, mensen zijn van nature visueel ingesteld. Zo blijft een video niet alleen langer hangen, maar wordt er ook sneller een video bekeken dan een (lange) tekst gelezen. Kortom, men kan zich een video vaak sneller en specifieker herinneren.
Facebook bepaalt welke content een Facebookgebruiker krijgt te zien. Maar…, hoe kom jij dan met jouw berichten onder de aandacht bij jouw doelgroep? Simpel: door het inzetten van Facebook advertenties! Online adverteren is een krachtig marketingmiddel om je doelgroep te bereiken en meer naamsbekendheid te creëren. Wij helpen jou graag op weg naar effectieve Facebook advertenties!