Personalisatie

to the max

Een baan waarbij je meer uit jezelf haalt en die past bij de fase in jouw leven. Wil je leuke collega’s, ga je voor meer vrije tijd of ben je een echte carrièretijger? Wat je ook wilt of kiest; je vindt de juiste baan door middel van de jobselector van Exsin. Want wat voor de een belangrijk is, is voor iemand anders niet belangrijk. Ben je senior, maar wel op zoek naar nieuwe uitdagingen? Dat kan!

Een jobselector met pit

Samen met Exsin gingen we aan de slag en dachten we de jobselector van A tot Z uit. Buiten de kaders denken, want dat kan Exsin zeker. Want zoals zij stellen: elke fase in de carrière én het leven van een professional vraagt om een andere invulling. Wij maken er een sport van om altijd die beste match te vinden. En hoe vind je de beste match? Bij Exsin zoeken ze mensen met pit!

Hoe gaat het in zijn werk?

Afhankelijk van de eigenschappen die de gebruiker bij de jobselector invult, verschijnt een bijpassend verhaal. Dit verhaal zorgt voor herkenbaarheid bij de gebruiker. Vervolgens kan hij ervoor kiezen om de jobselector te wijzigen, want het is toch niet helemaal waar de gebruiker zich in herkent. Herkent de gebruiker zich wel in het verhaal? Dan kan hij direct naar het verhaal van een toekomstige collega. Op basis van wat de gebruiker aangeeft qua werkervaring worden de vacatures weergegeven. Ben je een junior? Dan worden eerst de junior vacatures weergegeven en daarna de overige vacatures. Dus een junior die graag carrière wil maken leest het verhaal van zijn toekomstige junior collega, die ook carrière wil maken. Vervolgens gaat hij naar de vacatures en ziet hij quotes staan van toekomstige collega’s die exact in hetzelfde schuitje zitten. Kortom: alleen maar relevante informatie waarin de gebruiker zich herkent.

Exsin

Personaliseren maar!

De hele website van Exsin is gebaseerd op personalisatie. Van tekst, beeld tot video. Wanneer de doelgroep de jobselector heeft ingevuld wordt de rest van de website gevuld met gepersonaliseerde content. Waarom is dit zo belangrijk? Gepersonaliseerde content is een must voor iedere moderne website. Immers: we zijn gewend dat informatie steeds relevanter wordt aangeboden, met dank aan algoritmes of bijvoorbeeld cookies in social media. Gepersonaliseerde content is bevorderlijk voor conversie optimalisatie. Een bezoeker die zich aangesproken voelt door de teksten op je website, is eerder geneigd contact op te nemen.

Ook een gepersonaliseerde website?

Neem contact op!