Rondaan
Duurzame marketing sinds 2019Waar Rondaan opereert met de slogan duurzame kwaliteit sinds 1915. Kunnen wij dit bij Wefabric aanvullen met: duurzame marketing inzet sinds 2019. De laatste jaren heeft Rondaan veel veranderingen doorgemaakt op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Alleen op marketinggebied viel er winst te behalen. “We hebben zoveel te vertellen, maar we laten het niet zien”, stellen Pieter Dirk en Jan Sake Rondaan. Zo gezegd, zo gedaan. Wij gingen aan de slag!
Facts & figures
Rondaan is een innovatieve en gespecialiseerde fabrikant en serviceorganisatie van transportmiddelen, hydraulische laad- en lossystemen en wegbeheermaterieel. Ze produceren en leveren een breed scala aan producten van container afzetsystemen, aanhangwagens tot complete carrosserieën. Met ruim 100 jaar ervaring als wagenmaker, is Rondaan de vertrouwde fabrikant in Nederland.
Successen tonen aan de buitenwereld
Rondaan heeft veel te vertellen. Denk aan de nieuwste innovaties in de wereld van wagenbouw, of de compleet vernieuwde en tevens duurzame bedrijfshal. Voor onze samenwerking werd dit weinig naar buiten toe gecommuniceerd. Naast het consistent naar buiten treden, valt er nog veel winst te behalen in de naamsbekendheid buiten Noord-Nederland. Kortom: de hoogste tijd om al deze successen aan de buitenwereld te laten zien. Want zo’n mooi bedrijf, als die van Rondaan moet natuurlijk zichtbaar zijn!
Zichtbaar zijn én blijven
Aan de slag! We zijn gestart met een consistente inzet van social media en artikelen. Meer succes delen en in de online wereld meer zichtbaar zijn. Daarbij relevante persberichten uitsturen en kwalitatieve content maken in de vorm van video’s. En last but not least: een nieuwe huisstijl verder uitrollen. Van brochures tot bureaukalenders.
Het resultaat? Een marketingafdeling op afstand, die zorgt voor een professionele uitstraling, consistente inzet van social media en nieuwsartikelen. Specialisten die van A tot Z alles uit handen kan nemen. En die meedenkt met een nieuwe productlancering tot het verder uitrollen van de huisstijl.