Weldmij
Focus on QualityAls technisch dienstverlener weet Weldmij als geen ander hoe ze de klant tevreden en de kwaliteit hoog houden (maar dan ook écht). Marketing echter? Dát is een vak apart. En zo ontstond een prachtige samenwerking tussen de engineers bij Weldmij en de marketeers bij Wefabric.
Concrete doelstellingen x Wefabric
Vanaf dag één was het helder bij Weldmij: het bedrijf groeit, dus er zijn nieuwe werknemers nodig. Maar dat niet alleen; er mocht véél meer naar buiten worden getreden. Want hoewel Weldmij al een goede en bekende naam in de industrie is, mag die naam nog veel meer gevestigd worden. En last but not least: het unieke ARC systeem mag nog meer de markt in. Werk aan de winkel dus voor onze marketeers!
Dit doen we
Hoe komt Weldmij onder de aandacht bij nieuwe klanten? En als ze die aandacht hebben; hoe houden ze die dan vast? Wij brachten de customer journey in kaart en zijn vervolgens aan de slag gegaan met de volgende middelen:
- Social media content
- Online vindbaarheid verbeteren
- Autoriteit opbouwen door middel van blogs & nieuws
- Klantcases realiseren
- Specifieke campagnes voor leadgeneratie
Dit levert het op
Eerlijk is eerlijk; met de krapte op de arbeidsmarkt durfden wij ook niet 100% zeker te stellen dat we serieuze kandidaten konden bereiken. Maar niets bleek minder waar! Binnen enkele weken stonden de eerste sollicitanten op de stoep. Wat het verder nog oplevert? Meer volgers en bereik op social media, diensten en producten beter onder de aandacht, kwalitatieve leads en meer websitebezoekers. En dat wordt alleen nog maar meer, want gelukkig mogen we nog veel langer aan de slag voor deze enthousiaste professionals!