In het kort

Jobselector met impact

Samen met Exsin ontwikkelden we een gepersonaliseerde jobselector, gericht op elke levensfase en carrièredoel.

Website vol herkenning

Van vacatures tot verhalen: de hele site past zich aan op de ingevulde voorkeuren van de gebruiker.

Hoe gaat het in zijn werk?

Afhankelijk van de eigenschappen die de gebruiker bij de jobselector invult, verschijnt een bijpassend verhaal. Dit verhaal zorgt voor herkenbaarheid bij de gebruiker. Vervolgens kan hij ervoor kiezen om de jobselector te wijzigen, want het is toch niet helemaal waar de gebruiker zich in herkent. Herkent de gebruiker zich wel in het verhaal? Dan kan hij direct naar het verhaal van een toekomstige collega. Op basis van wat de gebruiker aangeeft qua werkervaring worden de vacatures weergegeven. Ben je een junior? Dan worden eerst de junior vacatures weergegeven en daarna de overige vacatures. Dus een junior die graag carrière wil maken leest het verhaal van zijn toekomstige junior collega, die ook carrière wil maken. Vervolgens gaat hij naar de vacatures en ziet hij quotes staan van toekomstige collega’s die exact in hetzelfde schuitje zitten. Kortom: alleen maar relevante informatie waarin de gebruiker zich herkent.

Exsin afbeelding

Personaliseren maar!

De hele website van Exsin is gebaseerd op personalisatie. Van tekst, beeld tot video. Wanneer de doelgroep de jobselector heeft ingevuld wordt de rest van de website gevuld met gepersonaliseerde content. Waarom is dit zo belangrijk? Gepersonaliseerde content is een must voor iedere moderne website. Immers: we zijn gewend dat informatie steeds relevanter wordt aangeboden, met dank aan algoritmes of bijvoorbeeld cookies in social media. Gepersonaliseerde content is bevorderlijk voor conversie optimalisatie. Een bezoeker die zich aangesproken voelt door de teksten op je website, is eerder geneigd contact op te nemen.

Personaliseren

Dit heeft het opgeleverd

Meer relevantie
Elke bezoeker ziet content op maat
Hogere conversie
Herkenning leidt sneller tot actie
Sterker werkgeversmerk
Exsin positioneert zich als modern en mensgericht

Ook een gepersonaliseerde website?