Zijlstra Beroepskleding

Marketingafdeling op afstand

Continu verbeteren


Maandelijkse marketingmeeting

Zijlstra Beroepskleding

Strak in het (marketing)jasje

Denk je aan bedrijfskleding, dan denk je hoogstwaarschijnlijk aan Zijlstra Beroepskleding. Het oerfriese bedrijf uit Franeker levert kwalitatieve kleding aan bedrijven in alle soorten en maten. In Friesland en ver daarbuiten. Niet heel vreemd dus dat het één van de paradepaardjes is van Wefabric.
ZIJLSTRA

Resultaten

Social media

Website

Algemeen

  • Marketingstrategie
  • LinkedIn training accountmanagers

Video

  • Video content voor social
"

Van huisstijlbewaking tot het uitstippelen van de strategie en het uitvoeren van de diverse marketingactiviteiten. Ik geef het met een gerust hart uit handen aan Wefabric.

"
Joop Zijlstra

Meer dan een groothandel

Sinds 2000 zorgt Zijlstra Beroepskleding ervoor dat werknemers door heel Nederland herkenbaar, veilig en strak in pak kunnen werken. Met opdrachtgevers als VolkersWessels, De Friese Wouden en AB Transport Group is Zijlstra niet meer weg te denken uit de sector.

Het hele marketingalfabet

Zijlstra Beroepskleding was op zoek naar een marketingpartij die alles van A tot Z uit handen zou nemen. Of beter gezegd: van social media tot SEO en van visitekaartjes tot website. Zo gezegd, zo gedaan: ondertussen werken we al jaren samen.

Continu verbeteren

Wie Zijlstra of Wefabric een beetje kent is niet vreemd van het ‘continu-verbeteren’- concept. Geen communicatiemiddel is statisch en iedere strategie is onderhevig aan – kleine – veranderingen. Maar dat is niet het enige waar de beide bedrijven elkaar in vinden. “De nuchtere Friese houding en het motto ‘afspraak is afspraak’ zijn belangrijke speerpunten in onze samenwerking”, stelt Svea. “Maandelijks hebben we een marketingbespreking bij ons op het bedrijf. Dan bespreken we niet alleen trends en ontwikkelingen in onze beider branches, maar evalueren we ook de uitgevoerde werkzaamheden. Zo zijn we continu aan het bijschakelen en waar nodig aan het verbeteren”, stelt Joop Zijlstra, directeur bij Zijlstra Beroepskleding.

Lekker veel resultaat

Het resultaat? Consistent en professioneel naar buiten treden, nieuwe leads én voldoende input voor het team aan accountmanagers. De kledingspecialisten bij Zijlstra groeien jaarlijks met ruim 20%. Een goede marketingstrategie is daarbij belangrijk: zo groeit de organisatie uit van groothandel tot ware samenwerkingspartner.

Maak kennis met de experts

Anders dan anders
In verband met het Coronavirus werken we grotendeels vanuit huis. Afspraak maken? Dat kan! We staan namelijk net zo goed voor je klaar als anders.
Oké