Holland Agri Foods
Van Flevolandse bodemUien. Aardappelen. Wortelen. Vanaf Flevolandse bodem voedt Holland Agri Foods mensen over de hele wereld. Een nuchtere aanpak en een stevige ambitie: dat vraagt om een website die net zo hard mee kan groeien als wat ze bij Holland Agri Foods doen.
Strategie bepalen
Wat drijft het team van Holland Agri Foods? Aan de hand van Simon Sineks’ Golden Circle bepaalden we de What, How & Why. Immers: wát een organisatie doet en hóe ze dat doen, is vaak zowel intern als extern zo klaar als een klontje. Maar wat de reden is waarom; dat blijkt vaak een lastiger verhaal.
Door middel van 3 strategische sessies en een enquêteronde is bepaald waar Holland Agri Foods voor staat. Een perfecte basis om flink naar buiten te gaan treden.
Website
Met de waardevolle input van de strategiesessies op zak konden we aan de slag. Enkele vereisten voor een nieuwe webomgeving voor Holland Agri Foods waren:
- Een flexibel op te zetten backend, zodat er eenvoudig diverse soorten content gebruikt kan worden
- Modern design, mobile-first
- Vertalingsmogelijkheden (tot 8! talen, in fases uit te voeren)
Het resultaat
De website is gebouwd met de gebruiksvriendelijke Wefabric pagebuilder in WordPress. Een eigen doorontwikkelde backend waarin men eenvoudig pagina’s kan opbouwen en aanpassen naar de webdoelstellingen. Toekomstgericht én flexibel!
Nieuwsgierig? Check de website van Holland Agri Foods hier.