Van Ginkel Stukadoors

In de schijnwerpers

Maak kennis met de mannen en dames van Van Ginkel. Echte vaklui die gaan voor kwaliteit, precisie en verfijnde structuur. In 2020 vierde het bedrijf het 25-jarige jubileum met een open dag en avondfeest. Tijd om zichzelf optimaal te laten zien aan de buitenwereld!

Doorgewinterde vaklui

Als een hecht familiebedrijf is Van Ginkel de afgelopen 25 jaar enorm gegroeid. Het ambacht is van vader op zoon overgegaan. En met succes! Het stukadoorsbedrijf is uitgebreid met Van Ginkel Gevelisolatie. Gevestigd in de NoordOostpolder, maar een graag geziene gast in heel Nederland.

Succes moet je vieren

De mannen van Van Ginkel zijn nuchtere en hardwerkende mannen. Even stilstaan bij het 25-jarige bestaan was een grote wens. Immers: successen moet je vieren! Maar hoe vier je 25 jaar vakmanschap? Juist: met een open dag én groots avondfeest. Tijd voor actie!

“Een jubileumevenement is het ultieme visitekaartje voor je bedrijf. Dat moet professioneel en tot in de puntjes geregeld zijn. Daarom hebben wij Wefabric ingeschakeld.” – Tialda van Ginkel.

Organisatie van A tot Z

Het jubileum voor Van Ginkel was de uitgelezen kans om het bedrijf in de schijnwerpers te zetten. Het vakmanschap konden zij uitlichten, door verschillende toepassingen in stucwerk te laten zien aan bestaande en nieuwe klanten. Maar dat niet alleen: het event was ook een bedankje richting everanciers en personeelsleden. Er werd een speciaal logo ontwikkeld en na het uitsturen van een Save the date kaart, volgde de officiële uitnodiging. Maar dat is niet het enige wat we mochten oppakken. Naast advies over het evenement, realiseerden we mailings, blogs, social media en social advertising. Ook regelden we de artiesten en de fotograaf. “Het succes van een evenement, zoals de open dag bij Van Ginkel, draait om details. Vanaf het moment dat men de uitnodiging krijgt, aankomt op het event terrein tot aan het vertrek. Alles moet kloppen”, aldus Moniek.

Het werkt écht

Met een open dag of ander soort event wordt het bedrijf enorm op de kaart gezet. Bewezen is dat door de open dag bezoekers een hogere en emotionele band (merkbinding) met het bedrijf ervaren. Klanten worden ambassadeurs! Daarnaast geef je met een evenement je naamsbekendheid een enorme boost en vergroot je betrokkenheid bij social media berichten. Dat heeft Van Ginkel ook zo ervaren.
“We hebben ontzettend veel reacties gekregen van klanten, leveranciers en bekenden. Al bij het uitsturen van de uitnodigingen maar ook zeker na afloop. We kijken terug op een zeer geslaagde open dag én avondfeest.” – Peter van Ginkel.

Net als Van Ginkel je evenement een werkend onderdeel van je marketingstrategie maken?

Plan een kop koffie met Moniek