Blog

Neuromarketing

Neuromarketing: prikkel, motiveer en activeer het brein met de juiste tekst

Ken je dat gevoel? Een ellenlange tekst waar maar geen einde aankomt? Uiteindelijk haak je af en ben je nog niet veel wijzer geworden. In 3 seconden bepaalt de bezoeker of hij iets wel of niet interessant vindt. Door het toepassen van een paar neuromarketingtrucs behoud jij straks je websitebezoekers. Heb ik tot zover je aandacht nog? Lees dan snel verder, want het wordt nog veel interessanter!

Snapchat geschikt voor jouw bedrijf?

Je bent de app vast en zeker tegengekomen: Snapchat! Foto’s en video’s worden geplaatst en verdwijnen na 24 uur. Via Snapchat kun jij jouw verhaal vertellen in een foto of video van 10 seconden.

Neuromarketing

Neuromarketing: de perfecte prijsstrategie toepassen

Een goede prijsstrategie hanteren, het klinkt zo simpel! Even een rekensommetje toepassen, beetje afronden en klaar. Toch loont het om die prijzen nog eens goed onder de loep te nemen. Door een paar kleine aanpassingen zou je de consument zomaar de goede richting op kunnen krijgen. Tijd voor een stukje prijspsychologie!

Neuromarketing

Neuromarketing: het geheim van een succesvolle website

1,5 seconde en de websitebezoeker weet of jouw website de website is die jij zoekt. Daarom is het ontzettend belangrijk om een goede website te hebben. Hoe houd je de websitebezoeker nu langer op de website én hoe zorg je ervoor dat jouw website het doel niet voorbijstreeft? Het is mogelijk met verschillende neuromarketingtechnieken!

Neuromarketing

Neuromarketing: wordt ons brein voor de gek gehouden?

We maken 100.000 beslissingen per dag. Dat is veel! Maar gelukkig maken we zo’n 95% van deze beslissingen onbewust. Door middel van neuromarketing wordt het onbewuste brein van de consument beïnvloed. De technieken en mogelijkheden? Die zijn ein-de-loos! Hieronder lees je wat neuromarketing inhoudt en nog belangrijker: wat kunnen we ermee?

Inspiratie

Customer Life Cycle: hoe vind ik mijn ideale klant?

Maak kennis met de Customer Life Cycle. Deze methode helpt je om je ideale klant te bereiken door je te verplaatsen in de klant. Je doorloopt 5 stappen die een klant ook zet om daadwerkelijk tot kopen over te gaan. Daarnaast kan het in kaart brengen van de Customer Life Cycle je ook helpen om marketingacties effectief in te zetten. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder!

Social media: facts & figures

Welke bedrijf is tegenwoordig niet meer op Facebook te vinden? Wie heeft er niet een groot netwerk op LinkedIn? Juist, we zijn met zijn allen veel aanwezig op social media. Onderzoeksbureau Newcom deed een onderzoek onder 7.012 Nederlanders naar het gebruik van de meest populaire social media. Welk medium kent momenteel zijn hoogtepunten en welke...

Het videoplatform: Instagram TV!

Een nieuwe doelgroep bereiken? Dat doe je met Instagram TV. Het zijn twee trends voor jouw bedrijf dit jaar: verticaal filmen en video. Het videoplatform Instagram TV heeft het. Benieuwd hoe je Instagram TV inzet voor jouw bedrijf? Je leest het in deze blog! Wat is Instagram TV? Een videoplatform met veel nieuwe mogelijkheden: Instagram...

Ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen

Laat je e-mailadres of telefoonnummer achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!


Het telefoonnummer is incorrect. Verwacht: 0612345678 of +31612345678
Vul het bovenstaande veld volledig in.